21 februari 2009

Snopp-peircing!

Goddagens!

Nu kommer först en liten uppdatering från gårdagen:

Tentan... Jag kan inte svara på hur det gick, för jag har ingen aning. Det är svårt... Har jag tänkt rätt så är det bra... Men, ahh... Vi får se om tre veckor helt enkelt.

För några dagar sen frågade jag Nathalie om vi inte skulle gå o tatuera oss efter tentan. Det var min idé, dock var det bara hon som tatuerade sig igår... Känner mig lite dum. Pengarna fick tyvärr gå till nya kursböcker istället. Men snart, snaaaart ska jag också. Tråkigt nog fick jag inte följa med henne in när hon tatuerade sig, jag försökta kika in på henne i ett litet glasrum som hon satt i. Såg typ inget. Men det blev skitsnygg! Hon skrev sitt efternamn på ankeln.


Snygg huh?

När jag satt där och väntade på att Nathalie skulle bli färdigtatueradkom en gubbe in, kanske typ 60 år, och frågade nåt om peircing. De som jobbade sa att det inte fanns någon som kunde peirca som jobbade just då, att han skulle ringa på måndag. När gubben gick ringde jobbaren till någon. Jag hörde samtalet: "Nu var det ännu en snuskgubbe inne! Han ville peirca kuken. Varför vill alla gubbar ha peircing i kuken?".... Gaaaaaaaaah! Helt plötsligt ser jag massa skrynkliga små russin med smycken i framför mig! Blääää!

Det var min händelserika gårdag, sen jobbade jag på kvällen. Spelade Guitarr Hero o snackade mest.



Idag har vi varit o provkört vår (förhoppningsvis) nya bil. =) Jättefin. Tror vi ska slå till!

Söt vah?! =)


Nu ska vi kolla lite fotboll o vila innan vi går till våra jobb på olika håll, Blä! Men jag ska iallafall göra nåt kul på mitt jobb ikväll, vad för ni se sen.


Puss o kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar