22 februari 2009

Besvikelsen är total!

Ja, besvikelsen är enorm... Igår skulle vi ha en elektronisk tjur på jobbet. Jag tog på mig mjukiskläder dagen till ära för att vara så smidig som möjligt på det där förbannade fejkdjuret. När jag kom till jobbet såg jag lastbilen utanför, den backade mot dörren. Den tunga tjuren skulle in! Lycka! Men först behövde de stackars lördagsarbetande tjurgubbarna vera om vi hade ett... Något speciellt slags eluttag. Nähä... Det hade vi inte. Kvällen var totalförstörd! Sorgligt! Som jag hade sett fram emot o ta tjuren med storm!! Bläää! Det blev en ganska trist, högljudd och rörig kväll istället. Ingen höjdare! =(

I morse sov jag ut för första gången på länge. Hade dock velat sova ännu längre men min kära R ringde o väckte mig, han vaknade tidigt i morse o åkte till gymmet.Han väckte mig endast för att veta om vi hade avokado hemma. Gaaah! =)

Vi åt en underbar frukost, städade lägenheten, åkte till Årsta o köpte kebab, åkte till R´s syster som skulle låna min gamla stereo då hennes hade gått sönder, åkte till mina föräldrar en sväng sen hem.

Nu har jag skrivit o skickat in en reflekterande text som ska vara inne på tisdag. Känns skönt!

Nu ska jag bara chiiiiiilla tills John Blund kommer.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar