25 februari 2009

Linda Rosing och Victoria Silvstedt

Igår var en mysig dag! Om man räknar bort att jag skulle infinna mig vid Universitetet kl. 8.00. Tidigt!! Gaah! Men det gick bra, jag kom upp o var i tid, vilket jag i o för sig alltid är. Jag är en "i-tid-männsika". Vi hade lektion i två timmar, sen pluggade jag, Nathalie och Ekin i en timma i biblioteket.

Därefter åkte vi till Skrapan och åt. De har riktigt goda grejer där! Mums! Jag har dock inte riktigt fattat att jag bloggar igen så jag glömmer att fota, ska skärpa mig! Vi satt där och mös ett tag, men vi, eller jag o Nathalie, var trötta efter den tidiga morgonen så vi satt inte så länge utan åkte hem åt varsitt håll alla tre. Jag la undan en kjol på Monki som jag ska hämta idag. Fiiiin!! =)

Väl hemma tänkte jag sova lite middag, men det blev ingenting av det. Jag satte mig o betalade räkningar o så istället. Jag hade så jävla mycket räkningar den här månaden. Helt sjukt!! Inte roligt alls.

Mamma o pappa kom med semlor o fikade med oss här hemma. Så gott. Min o pappas var ju såklkart specialbeställda med vaniljkräöm istället för mandelmassa. Mmm!

Anna kom förbi, min älskade vän. Hon är så gullig! Så omtänksam! Hon var på Addidaslagret o hittade ett par skitsngga skor som var billiga, skickade ett mms o frågade vilken storlek R hade, det fanns bara ett par kvar, så hon köpte med dem o kom hit! Gullo!

Mamma o pappa åkte hem, så kollade vi fotbollen, jag, Anna o R. R är ju väsrsta Arsenal-fan så han var lycklig! =) Ikvällo blir det änna mer fotboll. Juventus! Mitt lag!! =) O så Liverpool, som de vill kolla på här, vi får zappa lite.

Kollade på Linda Rosings program igår, en besvikelse... Inte roligt! Tackar vet jag Victoria Silvstedt! My favourite!

Fick hem en bok igår som jag köpt begagnad på nätet. Så mycket billigare. O den ser ut som ny! Så jag ska läsa lite idag.

Nu kom R hem efter en natts jobb, ska ta hand lite om honom.

Ska bli bättre påp att fota så att inläggen bir roligare, lovar!

Puss.

2 kommentarer:

  1. Hej babe!
    Jag visste inte att du hade börjat blogga igen... trevligt! =)
    Jag såg din adress i Elins kommentarer!
    Ses imorgon
    Puss

    SvaraRadera