16 februari 2009

CSN´s Bajsregler!

Sådär, då var mötet avklarat. Skönt! Länge sen jag var hemma såhär tidigt en måndagskväll. Jag jobbar varje måndags- och fredagskväll. Dock fanns det inget roligt på tv nu, Design med Simon o Thomas, sådär va!

Försökte fixa massa extra jobbtider i juni, behöver jobba mycket då eftersom J*VLA CSN har de sämsta reglerna ever!! Jag får inga pengar av dem under sommaren, men jag får inte jobba hur mycket jag vill. HUH??! Hur går det ihop?? Idiotiskt sjukt stört!! Detta måste göras något åt. NU! Hmm.. Skojar ni att de bidrar till att folk jobbar svart!

Fick Veckorevyn idag, sja lägga mig under en filt o läsa den strax. Jag gillar Veckorevyn. Den o Chic! Bara massa kläder, smink o annat skit. Det är precis sånt jag vill läsa om och titta på när jag väl har tid att läsa nånting annat än skolböcker. Lite inspiration o tips! Ok ok, inte för att jag egentligen har tid att läsa nånting annat 'n skolböcker nu, men... Jag ska fan plugga dygnet runt tisdag, onsdag o torsdag. Sådeså!!

Ska även bläddra igenom en viss bok. En bok som ni inte får veta vad det är för bok. HAHAA!!

Nu måste jag hitta på ett bra sätt att få hit lite läsare... Hmm... Tipsa alla ni känner vett ja! Hade ju trots allt lite många som läste min förra blogg!

Veckorevyn kallar!

Ciao Ciao!


Här än jeans-leggingsarna jag köpte idag,
på Gina Tricot! Kors i taket!

O här måste jag bara visa en bild på vår finfina
nya tavla! Nice huh!?

1 kommentar:

  1. men vadå för bok?...kan inte minnas att du nämnt någon=)

    / ManGo

    SvaraRadera