18 februari 2009

Paniken är på plats!

Nu har paniken intagit sin plats. Två dagar kvar att plugga till tentan. Gaaaah! Bara att köra stenhårt! Jag har faktiskt fått ganska mycket gjort nu på morgonen. Ja, faktiskt!!
Pappa ringde nyss. Han vill att jag ska åka med och vara smakråd. De ska köpa en fåtölj (som är waaay too dyyr för att vara en fåtölj, enligt mig) och har svårt att bestämma sig mellan två färger. Då får mode- och inredningsexperten rycka in. Haha!! Så jag ska åka med honom om ett tag. Ska då även passa på att handla lite på Ica Maxi, Panta flaskor, byta in vår gamla, och köpa ny, kolsyrepatron och även lämna in, och hoppas på att få en ny direkt, mixer som har blivit lite konstig. Bland annat så rullar det ut pyttesmå metallkulor när jag använder den. Antar att det är nåt kullager (?) som gått sönder i den. Det låter iallafall så om jag skulle få gissa. Kulor-kullager.. Ahh..

Så, pluggpaus...

Förövrigt så gick R´s möte galant igår. Saker och ting börjar ordna sig... Sakta men säkert.. Lite smått iallafall.. =)

Hittade en gullig bild på mig o Hanna från förra sommaren på Gotland som jag tänkte delge er.


Den här bilden finns även på Facebook. Min kära vän Andreas kommenterade den såhär: Bzzz Bzzz. Kan ana varför. Jag tycker iallafall det är coooolt! Sådeså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar