17 februari 2009

Paus låter bra...

Nu har jag en pluggpaus... Lite fult att kalla det paus egentligen när jag knappt har pluggat men... Vafan! Paus låter bra!

Tog en promenad... En timme nästan. Pratade med Nathalie hela vägen, mysigt med promenadsällskap i telefonen när man inte har nån att promenera med. Vi tog varsin promenad mitt i pluggandet båda två.

Gick förbi R´s jobb på vägen hem och hämtade hans väska o jacka. Han ska ju vara så duktig att springa efter jobbet såklart! Gaaah!

Åt havregrynsgröt till frukost, nyttigt va?? =) Men nu efter promenade var jag hungrig igen så det blev två surdegsmackor med avokadoröra. Nyttigt igen. Jäjj! =)

Jag pratade om avokado med min skolkompis Victor härom dagen. Jag sa att avokado var det godaste jag visste. Han frågade då om det inte fanns nånting som jag tyckte evar godare. Joo, sa jag, det gör det nog i o för sig. Har tänkt lite på det där... O nu när jag åt mina mackor så kom det som en uppenbarelse... AVOKADO ÄR DET GODASTE JAG VET! =)

Jag försökte ta en bild på mina kläder innan jag gick ut. Gick inge bra. Jag är verkligen dålig pådet där, fattar inte hur alla gör. Jag måste helt enkelt antingen anställa en fotograf eller se till att vara färdig innan R går till jobbet på mornarna. Fotograf känns liiiite för seriöst o vara klar innan R går till jobbet känns också lite jobbigt, ibland börjar han liksom kl. 7.30 o jag kl. 13.... Hmm.. Ska fundera vidare på mitt lilla dilemma.

Nu en dusch o lite mangoätning innan pluggandet drar igång igen.

R ska på ett möte ikväll så jag har ett tag till på mig att plugga. (har svårt att plugga när jag inte är ensam. Ok... har i o för sig svårt att plugga jag ÄR ensam också men...Jag skulle inte bli förvånad om jag hade nån liten släng av nån konstig bokstavskombination om vi säger så,,.)

Sen är det Victoria Silvstedt ikväll... Jäjj! Jag tycker hon är rolig! Säg vad ni vill! Blåst säger ni va? Mm... Då måste vi andra vara jäääävligt blåsta, hon är fan miljardär!! Jag skulle nog också klara av att spela lite dum blondin om jag fick alla de där pengarna!

Nog för nu.
Dusch o mango.

Ciao sålänge.


Här har ni min dåliga promenadoutfitbild. Ni får visst se lite mer av mitt stökiga hem är vad som vartänkt. I spegeln ser ni mina hörselskydd som jag brukar ha på mig när jag pluggar så jag inte blir störd av masda ljud. (Jaajaa, jag sa ju att jag antagligen har nåt problem!) Sen till höger om spegeln ser ni min fina rockring som jag ju skulle träna med o Guitarrherogitarrerna. =)


Skor: Uggs. Byxor: Vero moda. Tröja: Bondelid. Keps: NY. Vantar+halsduk: Lindex eller Kappahl. Väst (som inte är med på bilden): Gooose.

O här har ni de underbara mackorna! Toig med kameran till köket för att komma ihåg att fota dem, men jag var så hungrig så jag började äta o kom på det efterett par tuggor som ni ser. I röran har jag akokado, turkist yoghurt, örtsalt och vitlökspeppar. Mmm!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar