19 februari 2009

Katrin Zytomierska...

God morgon.. Idag blir det plugg för hela slanten. Gaash! Imorn smäller det o jag känner mig inte det minsta säker. Inte kul. Bara att köra igång nu med andra ord.

Men först en sak... Jag har tänkt på det ganska länge. Den här Katrin Zytomierska (Schulman innan hon blev dumpad). Vad är det för tjej? Såg henne senast på The Voice i morse. Jag skulle kräkas på henne om jag såg henne. Fast det skulle hon formodligen gilla. Jag hör henne bara prata om diarre, bajs, rapar, spya osv. hela tiden. O så snackar hon massas skit om Blondinbella. I tv o på radio. KOM IGEN!? Blondinbella är fan ett barn! Hon är 18 år! O katrin? 40 typ!

Att hon orkar. När hon var med i det där Idol eftersnack så ville tillslut ingen av idolerna prata med henne. Hon hittade på att nån snubbe på tv4 hatade judar. KOM IGEN! Det hon sa om Blondinbella påThe Voice var att de bpda hade varit på samma filmpremiär. Alla hade fått frågan vad de hade förförväntningar på filmen o så. De flesta svarade att de hade läst boken och hoppades att filmen skulle vara lika bra. Blondinbella sa: Jag hoppas att filmen är lika bra som boken, jag har inte läst den men jag har hört att den ska vara jättebra. Jahaaa!? Var det så jävla konstigt!!? Nääe, men lilla Katrin ville antagligen bara ha nåt elakt att säga om någon i tv o radio så... Ah, jag blir så tokig. En vuxen jävla människa. Dags att inse vissa saker tror jag! Skriver i sin blogg att man ska gå ner si o så många kilo på en vecka. Att man inte ska äta. Att man har diarre. Är elak mot en liten 17-18 åring. Antagligen för att man är avudsjuk. Får så gott som sparken från ett tvprogram för att man inte klarar av det. Kom igen!!!

O jag brukar inte spy galla på folk bara såhär men... VILKEN JÄVLA NOLLA!

Nu kommer ni säker tänka att... Menååh, Blondinbella har också skrivit om vikt o bla bla bla... KOM IGEN!! TJEJEN ÄR FAN ETT BARN!!

Ah.. Plugga nu!


UUULÄÄÄÄCK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar