24 mars 2009

Utvecklingsbrud...

När jag står och diskar (jag gjorde det nyss) så tänker jag massor... Jag kom på massa roliga saker som jag skulle skriva id et här inlägget... Dock har jag glömt dem lika fort. Gaaah!

Hjääälp! Snöstorm helt plötsligt!

Jag och R har varit tillsammans i 2 år idag! Wee! Vi ska gå på bio ikväll o på söndag blir det Brunch på Clarion hotell. Massa gott!
Kalla buffén
Goda ost
Groddar
Rödbetor
Kokt skinka
Rökt skinka
Kalkon
Kallrökt lax
Gurka
Tomat Rödlök
Paprika
Keso
Räksallad
Färskost
Fetaost
Ost och kex
Bröd
Bagels
Caesarsallad
Cole slaw
Saltgurka
Majonnäs
Tre sorters sill
Marinerade oliver
Marinerade kronärtskockor
Varma buffén
Pannkaka med banan och nutella
Äggröra
Prinskorv
Bacon
Stekt potatis med aioli
Vita bönor
Hamburgare med tillbehör
Dessert buffén
Mini wienerbröd
Mini croissanter + 2 marmelad (1 hallon, 1 lemoncurd)
Turkisk yoghurt smaksatt med honung
Bärblandning)
Rostad müsli Rostad nötblandning
Smågodis
Mini chokladmilkshake
Mini marshmallows, grädde och oboy.


Fick mig ett gott skratt på jobbet igårkväll. Vi pratade om... Hmm.. ja, vad pratade vi om egentligen?? Nån klille sa iallafall nånting om tjejer som viker ut sig. En annan kille: Det heter inte utvikning, det heter utveckling. Utvecklingsbrudar!!
Jag skrattade så att jag grät! Så himla roligt!

Jag fick en cd-skiva av en alkis på tunnelbanan, så gullig. Haha. Sen så gav jag en rikskupong till en hemlös. Dagens goda gärning! =)

Ska fixa mig lite nu inför bion. Ska hämte biljetterna 17.15.

Puss o kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar