18 mars 2009

Tris(t)s

Jag går fortfarande runt på mina fyra triss som jag köpte för ett tag sen. Jag vann ju på den så att jag kunde köpa sju nya. Sen vann jag på de sju så att jag kunde köpa fyra nya och på de fyra vann jag nu så att jag kan köpa två nya.

Det som min fyndiga inläggsrubrik syftar på är detta:
Hur trist är det inte att när man skrapar en trisslott så blir man besviken om de första beloppen är typ en miljon, hundratusen och tiotusen. Då vet man liksom att man inte kommer att vinna nåt på den. Börjar lotten istället med 25, 75 och 50, då kan man vara ganska säker på att man vinner nåt. 25:- antagligen!

Jag menar, hallå! Man borde ju bli glad av de stora siffrorna, men det är så osannolikt att man ska vinna mycket pengar så man blir besviken av att se en miljon! Blää!

JAG SKA JU BLI MILJONÄR!!! VAD HÄNDER!?

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA....den var bra. Jag håller med dig man tror verkligen att man ska vinna nåt men i min värld händer det typ AAAALDRIG.

    SvaraRadera