15 mars 2009

Hmm... Mello!

Ja, kollade såklart på Melodifestivalen igår. Eller såklart o såklart, det ärnog inte såklart men... Jag gjorde det. Tycker inte att delfinalerna är nåt att se, men finalen kan vara kul! Jg röstade en gång på E.M.D o sen skulle jag rösta på Måns (Ja, jag vet, jag är som en liten fjortis). Jag ringde flera gånger, men kom inte fram, så jag gav upp. Fel på röstningen alltså. Det lär ju inte bara varit jag i hela Sverige som inte kom fram. Så, ja, frågan är om röstningen var rättvis.

O vinnaren. Hmm.. Ja, jag är lite besviken. Inte nåt som jag hejade på. Men den skulle kanske kunna gå bra i Europa. Så, ja... Det var väl lite ok.

Den Petra Mede alltså, jag har svårt för henne. Hennes röst ärså entonig såjag kräks. O hennes skämt är så tråkiga så att jag somnar. Ingen höjdartjej det där. tackar vet jag Luuk!

Nu har jag antagligen skrivit óm det ämnen som alla bloggar handlar om idag, fantasifullt o kul! =/

Var iallafall hos mamma o pappa o hängde igår. Mysigt! Åt Ceasarsallad och (kan inte stava till det som det herepå riktigt så...) doppade frukt i smält choklad. Sen hade jag beställt chips o dip också, men det fick jag inte i mig.
Nu ska vi strax hem till mamma o pappa o fika en snabbis. Om jag gillar att äta? Ja, skulle man väl kunna kalla det. Älskar är väl dock ett bättre ordval i det sammanhanget!


Ceasar!

Yummi!

Yummi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar