18 mars 2009

Efterlyst.

Jag sitter och tittar på Efterlyst. Första gången för den här säsongen för mig. Det stör mig att de har bytt dag till onsdagar, torsdagar var mycket bättre.

Jag har VFU (verksamhetsförlagd undervisning/praktik) den här veckan. Ganska roligt faktiskt. Idag var jag o "min" klass o hälsade på i en musikskola. Jag spelade både trumpet, tvärflöjt och trummor. Riktigt roligt! Dock känns dagarna väldigt långa, man är ju van vid pluggandet nu, man kan ju ofta sova lite längre då och läsa lite när man vill på dygnet.

Jag vet att det är tråkigt att jag inte har så mycket bilder i bloggen. Jag vetefan vad jag ska fota. Jag hoppas på att ni som läser tycker om att läsa ändå.

Var på min kära väns dansshow igår. GRYMT BRA! Man blir så hiiimla stolt! =)

Hmm.. Det var något annat roligt jag hade tänkt skriva, kommer inte ihåg det just nu bara. Hmm.. Återkommer med det.

Jag har varit ensam hemma sen kl. 15 idag när jag kom hem från VFU´n. Ganska skönt faktiskt, det brukar jag inte tycka, men jag har varit så himla trött de senaste dagarna. Så skönt att bara slappa i soffan. Snart kommer R hem från jobbet med Donken-mat till mig. Jag är hungrig. Hade tänkt äta chips o dip o ta ett glas vin,men jag var inte alls sugen. Donken blir bra!

Blää, blir lite irriterad att jag inte kommer på vad det var jag skulle skriva. Men, wtf!

GRATTIS TILL MIN KÄRA VÄN TANJA (OCH SALMAN SÅKLART) SOM SKA GIFTA SIG!

God natt!

1 kommentar:

  1. Jag visste inta att du börjat blogga igen. Och så har du skrivit till mig & Salle, vad glad jag blir! Tack vännen! Ta hand om dig. Puss & Kram

    SvaraRadera