05 mars 2009

Money, cash, flow...

Vi hade så mycket räkningar o skit den här månaden att jag dör. O till råga påp det köpte vi bil. Plus att vi båda var i Thailand o var sjuka i januari så det syntes på lönen kan man säga. Jag hatar att ha lite pengar! Jag HATAR pengar! Jag önskar att de inte fanns! Blä!!

Jag mår illa idag. Jag trodde det var för att jag inte sovit tillräckligt inatt plus att jag drömt mardrömar plus att jag inte åt frukost. jag kom hem från skolan kl. 10.30, åt massor o gick o la mig o sov i tre timmar. När jag vaknade mådde jag fortfarande illa. Blä! Kanske är hungrig igen. Palmyras kebab ska få svara på den
frågan!

Imorn ska jag följa med min kära lilla kusin när hon ska tatuera sig. Kanske blir lite dokomentationom vi har tur.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar