13 mars 2009

Jäääääjj!!

Min pappas lyckonummer är 13. Han är född fredagen den 13:de. Självklart är det alltså INTE en otursdag för honom idag. O varför skulle det vara det för MIG då? Min pappa är ju född då. O jag har aldrig haft nån otur en sån här fredag vad jag kan minnas. Från o med nu så tycler jag som pappa; Fredagen den 13:de är min LYCKODAG! =)

Sa jag att jag fick bra på tentan?! =)

Det var tydligen en svår tenta och det var många som inte blev godkända. Så jag kännr mig glad och stolt att det gick så bra för mig!

Hade jag inte jobbat ikväll så hade jag firat med lite skumpa! Alltid så skönt med den här känslan, när spänningen i kroppen släpper, när man får tillbaks en tenta med lyckat resultat.
O hörrni, som jag sa; Det är ju min lyckodag idag. Vad passar bättre än det här då?

Jag vet en sak som skulle passa mig väldigt bra. 25000:- i månaden i 50 år. Ja, det skulle helt enkelt sitta perfekt!

NU KÖR VI O HOPPAS PÅ MILJONER!

1 kommentar: