12 mars 2009

Miljonär var det ja....

Jaha, jag skulle ju bli miljonär på att blogga... Kanske ska skriva lite då också.
Såg att TILL O MED Malin hade skrivit idag, så nu är det nog dags för ett inlägg här med.


Tänkte dela med min av en skön sms-konverstion jag hade med en vän idag. Inga namn nämnda.

Vän: Vem var den där snubben du stod o pratade med? Kände igen honom.
Jag: Han var ju alltid ute när vi var ute så ofta förut.
Vän: Ok, har du eller jag hånglat med honom? =)
Jag: Haha. Inte jag iallafall.
Vän: Hehe, jag tyckte att han såg väldigt bekant ut.

HAHA! SÅ roligt!!


Jag har faktiskt (trot eller ej) fotat till bloggen de här dagarna jag inte har skrivit. Har bara inte blivit av att jag skrivit, som sagt, och dörmed inte lagt in bilder heller. Känns dock lite trist att lägga upp bilder, nu, på vad jag har ätit (för det är ungefär bara det jag fotar) i två veckor. Så jag skiter i det.

Här är en bild iallafall... En bild som jag lovade er. Min lilla kusins tatuering.

Det är latin. Står typ: Kärleken övervinner allt. Låt oss besegras utav kärleken.

Jag har äntligen tagit mitt ass ur vagnen o fixat en "ingen reklam-skylt". Jag tar alltid den där jävla reklambunten och går direkt till pappersinsamlingspåsen med den. Så onödigt. Beställde en skyld på ... hmm.... kommer inte ihåg vad sidan hette. Skylten blev iallafall snygg. =)





Imorn får jag tillbaks en tentan jag hade för tre veckor sen. O vad är det för datum imorn? Jo, den 13:de. O vad är det för dag? Jo, fredag. Kul att få tillbaks en tenta fredag den 13:de. Känns tryggt! Gaaaah!

Nu ska jag äta den där nya GB-Ben n´Jerry-glassen o läsa Chic. Eller just det, plugga lite först var det.

Tjingo Lingo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar