31 mars 2009

Tiden räcker inte till....

Jag förstår inte hur folk får tiden att räcka till!! Jag har bara 24 timmar på mitt dygn, jag vet inte hur ni andra ha det men... Det räcker inte för mig. Jag hinner inte göra allt jag måste och vill. Det blir bara måstena som med nöd och näppe klaras av. Det jag VILL göra hinner jag inte. Sorgligt men sant!

Jag ör trött på det här nu! Jag behöver sommarlov!! Jag behöver vila! Jag behöver träffa mina vänner! Jag behöver få träffa R mer än när vi sover! Jag behöver träffa mamma o pappa mer! Jag behöver slappna av. vilket är omöjligt just nu.

Stressen som befinner sig i min kropp just nu är enorm. Den femte juni är skolan slut. Förhoppningsvis hinner jag inte fram till väggen, som jag ser där borta i horisonten, tills dess. Hade skolan slutat den sjätte hade jag nog krockat!

Att se solen genom fönstret gör det dock lite lättare. Hinne nog inte gå ut och känna på den. Plugg plugg plugg idag, fram tills ikväll när jag har utbildning, men då lär väl solen ha gått ner. Trååk!

Fram till och med söndag är det fullt ös! Sen hinner jag förhoppningsvis blogga lite igen. Och om det är sol på söndag så kan ni garanterat hitta mig på Snaps uteservering. Guccibrillorna har längtat efter mig enda sen förra sommaren, o jag efter dem!

Snart våren, snart sommarn, snart är jag redo för er!

1 kommentar:

  1. Jag blir typ stressad av hur stressad du är..men å andra sidan är jag lika stressad själv så låt oss tycka synd om oss själva och varandra lite grann..på ett gulligt icke offer-aktigt sätt. Vad tycks?

    SvaraRadera