15 april 2009

Uppdatering i punkter...

Tjooba! Ok ok, har varit dålig på att skriva nu igen. Ska dra till med ett snabbt inlägg nu för att slippa AAAALLT tjaaat! =P

Vi kör uppdaterigen i punkter idag:

  • Tittar just nu på Djurgården-Gefle.
  • Väntar på Arsenal-Villa Real
  • Träffat en kompis idag som jag träffar sisådär 2-3 ggr om året. =)
  • Är orolig att jag snart kokar över och mördar någon. (Ni kan vara lugna, personen i fråga är redan utvald)
  • Har blivit bjuden på ännu ett underbart bröllop. Blir en gryma augusti med två underbara kompisars bröllop!
  • Planerar lite möhippa!
  • Börjar få riktigt ont i halsen.
  • Fikade med massa underbara människor i måndags.
  • Imorn blir det plugg för hela slanten.
  • Nästa vecka blir det fullt upp igen, vilan blev inte så lång.
  • Måste stötta mitt Kära DIF o gå på lite matcher i år.
  • Mitt självförtroende börjar sakta men säkert hitta tillbaks till sitt rätta jag.
  • Var lite bakis i söndags efter lördagens bravader.
  • På lördag blir det grillning, hoppas på SOL!

Det här blev ett så trååååkigt inlägg, sorry för det!

Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Ja det var tråååkigt inlägg... =)

    SvaraRadera
  2. Blev så glad när Salle fick meddelandet om att ni kommer på bröllopet! :) Tack gumman!

    SvaraRadera