05 april 2009

Call it what you wanna call it, Im a fucking shopoholic...

Svårare än så är det inte.

Var på Söder med min älskade mor idag. Shoppade bort min äckliga halv-deprission som inte ville mig väl. Tro det eller ej, men efter det här shoppandet så känner jag mig faktiskt gladare. Dock har deppigheter bytt plats med penga-ångest. Men WTF!! Du har jag lite vårkläder. Grinade o tjurade i lördags för att alla mina kläder var svarta o för att jag var ful. Blää! Tror inte att allt detta arbetande och puggande på sista tiden har gjort mig gott. Nu lugnar det dock ner sig i ett par veckor vilket jag verkligen är värd!!

Som sagt, blev en hel del shopping idag. Toppar, byxor o skor! Skulle lägga in bilder på sakerna om jag orkade o hade lust, men just nu känns ett glas rosé och Milan-matchen lite mer lockande. Dock får närbilderna på Inzaghi mig att fundera på ett kanalbyte. Han är inte den jag helst drömmer om inatt om vi säger så. Gaah!

Imorn är det allsvensk premiär för mitt älskade DJURGÅRDEN! Dock jobbar jag, men... Ah... Mysigt med allsvenskan igen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar