02 april 2009

...

Jag går fortfarande in på Sabinas blogg varje dag o vill att hon ska ha skrivit. Att det inte är sant att hon är borta. Hon skulle ju få vara med i något projekt som skulle göra henne bättre! Hon mådde ju bättre i söndags! Åhh! Det känns på något konstigt vis som man har lärs känna henne av att läsa hennes blogg.

Vi pratade om något liknande på utbildningen i tisdags; att alla vet att massa människor svälter i världen, alla vet att det är massa krig. Men det är när det visas bilder på det och program om det som det skänks massa miljoner till det. Det blir på något sätt verkligt först när man ser det. Bläää!

De tre senaste dagarna har jag sutti vid köksbordet och läst, läst och läst ungefär 8 timmar om dagen. GALET! Imorn är det dags för tenta o jag har fortfarande ingen aning vad den ska handla om. Luddigt! Konstigt!

Jag hoppas på att solen vill titta fram några dagar till nu när jag inte behöver plugga så idiotiskt mycket. Missade uteserverings-debuten med mina älskade vänner igår pga. allt jävla pluggande. Sorgligt! Men snälla, snälla sol, håll ut! O snälla, snälla vänner, håll ut ni med. Kl. 14 imorn är jag lite fri i några dagar (dock inte kvällar tyvärr).

Nu, sova, sova, ladda, ladda.


God natt!

Inte att förglömma; Min älskade kusin o hans fru fick en liten dotter natten mellan fredag o lördag-GRATTIS!! En liten Lea! Goooos! Ska sniffa lite på henne på lördag eller söndag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar