25 april 2009

I tooold you sooo!

Jag saaa ju att det skulle hända nåt härutanför... Didnt I?

Igår var det gaaaalen polisjakt här ute. fyra civilarbilar, tre vaniga polisbilar, polismotorcyklar o två piketbussar. Riktigt biljakt, som på tv! Yeeeeeah!! Poliserna jagade bilar på fel sidan av vägen o överallt. Jag gick såklart ut o kollade, eller man kan säga att jag bara gick 45 minuter tidigare till jobbet om man vill =). Alla bilar i rondellen här fick tvärnita då det kom bilar körande gaaalet fort från alla håll! Spännande! När jag trodde att de hade försvunnit skulle jag gå över gatan här, fick hoppa tillbaka igen då det kom en polisbil i typ 380!!

Jag som var så trött fick en riktig adrenalinkick innan jag skulle gå o jobba igen. Poliserna åkte runt här hela kvällen o natten. Hörde nåt om narkotikaförsäljning o bankrån. Men vad vet jag...

Jag måste köpa en polisradio.... Typ NU! Jag vill ju veta meeeer! Underhållning på hög nivå!

Finns det förövrigt nåt bättre än adrenalinkickar!!?? Weeeee!


Grattis i efterskott Therese och Billy som båda fyllde år igår!!

1 kommentar:

  1. fan va kul, jag vill också va med men det hände idag tåget mot farsta kunde inte åka vidare från hökis så det va hellikoptrar och sånt överallt .. sjukt häftigt .. vill också veta mer.. ge mig en radio också:) vi måste skaffa oss inside info:P puss på nosen // Tawar

    SvaraRadera