05 april 2009

Stureplansavel

Kunde inte ha sagt det bättre själv!!

Jag citerar Hanna Graaf, Aftonbladet-klick, 2009-04-02.

"Stureplansavel.
Välkommen till ankdammen i Stockholms innevärd. Här byter alla pojk- och flickvänner med varandra. Den ena tar den andres avlagda "kärlek", men vad gör det när den andra redan gått vidare med bästisen som visserligen var tillsammans med kompisen innan kompisen var förlovad med vännens ex. En babyboom på Stureplan och framtidens brats har tre öron och rakar sig i pannan".
Utan tvekan det roligaste jag läst på mycket mycket länge!! Tack fröken Graaf för att du förgyllde min dåliga-humör-lördag med det här lilla stycket, tack!

2 kommentarer:

  1. Dålig uppdatering gumman, jag vill ha något att läsa :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med föregående talare! Skriv något kvinna =)
    Anna

    SvaraRadera