18 april 2009

Bajs i brallan!

Ok, jag bajsade nyss (typ) i brallan i rädsla. Jag var i hallen o höll på att rensa bort vinterkläder o så. Då plingade det på dörren. skiiiithööögt kändes det som, antagligen för att jag var i min egen lilla värld. En hundradels sekund efter plinget så öppnadeds dörren. Gaaaah! O där stod nån jävla kärring som hade tagit fel dörr. (Ni som känner mig vet att jag har låsa-dörren-mani. Men min älskade R hade glömt att låsa dörren). Hon skrämde livet ur mig! Subba!!

Ikväll är det grillning som gäller. Mysigt, dock lit kallt. =/


Ska kolla lite grejer idag... Funderar på att ha 25-års-fest, men det kräver tydligen lite planering. ???


Nu ska jag till Söder o köpa en sån här:

För en sån vill ja ha o lägga mina mynt i =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar