16 april 2009

Let´s give it a try...

Ok, jag gör ett försök...

Jag brukar inte ha speciellt svårt för folk. Jag älskar inte alla, men ni förstår. Jag kan stå ut med folk. FÖR DET MESTA.

Det finns två personer som jag INTE TÅL... Jag är på riktigt allergisk! Usch! Den ena är den där jävla Katrin Zytomierska... Fy fan vilken människa. Äckliga äckliga!! Det värsta jag vet är människor som mår bra av att vara elaka mot andra. O hon är verkligen så! Hennes sätt stör mig som in i helvete! Usch!! Jag kan inte förklara!

Den andra personen är ungefär lika dan. Den personen tål jag inte heller som sagt. Usch!

O jag brukar verkloigen inte vara sån! Men det går inte att ignorera det här. jag kokar snart över. Då blir det inte roligt. Varken för mig eller personen i fråga. Minst roligtför den om jag får gissa. HAAAAHAAAA!

Jag var hos husläkaren i tisdags. Ville kolla upp mina leverfläckar. Ingen fara med dem. SKÖNT! Sen tog jag blodprov för att kolla min sköldkörtel (oj, stavas det så?). Både mamma, moster o farmor har struma så... Har det alltså på båda sidor av släkten. Lika bra att kolla! Ganska van att ta blodprov eftersom jag går på diabeteskontroller titt som tätt (har även det i släkten o typ lite själv). Det här blodprovet gjorde inte ondare än nåt annat... Tills jag kom hem. Kändes helt konstigt i hela armen. Han träffade väl fel. Jag brukar kunna bli lite blå. Men nu är jag BLÅÅ! Det var lite blått igår, men idag är det VERKLIGEN blått. Blää! O är fortfarande öm. Dumma gubbe!! Försökte fota armen men, bilden gjorde sig inte rättvisa så ni skulle antagligen tyckt att jag var dum i huvudet (kanske ni tycker ändå men...), så jag skippar attlägga in den.

Iallafall... Imorn ska jag ringa o få svar... Håller tummarna att jag slipper de knasiga sjukdomsgenerna!

Idag har jag pluggat här hemma. Vart ute på en promenix. Ätit Halloumi, Tzatsiki o Avokado i överdriven mängd a´la Lisa!

Ska fixa till mig en aning nu innan jag möter mamsen min. Sen till moster på ljuspartaj! Jääääjj!
Plånboken är tom, så det blir inga ljus. Men lite fika hoppoas jag på! =)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar